Roky letěly, receptury se zdokonalovaly. Stále chutnější produkty Knorr brzy opustily hranice firmy, dostaly se do jiných zemí a dnes s nimi každou hodinu přijde do kontaktu půl milionu lidí z celého světa. Suroviny pro své výrobky v Knorr pěstují s ohledem na udržitelný rozvoj, šetrně k prostředí, ve kterém žijeme. Využívají nadhled a zkušenosti 230 opravdových šéfkuchařů, kteří připravují nejlepší receptury pro opravdové lidi.
Vysoká kvalita, na které pracujeme již dlouhá léta, je neodmyslitelnou součástí filozofie jídla a všech výrobků Knorr. Příběh společnosti se píše už od roku 1838. Tehdy Carl Heinrich Knorr otevřel v německém Heilbronnu továrnu, která zásobovala kávový průmysl čekankou. Tak dlouho a neúnavně experimentoval se sušením zeleniny a koření s maximálním důrazem na zachování chutí a výživových hodnot, až konečně v roce 1873 představil evropskému trhu první instantní polévku. Tento významný krok odstartoval ambiciózní cestu vpřed. Veškerá vylepšení a pokrok směřovaly nejprve k uvedení hráškové polévky „Erbwurst“ roku 1889, až po průkopnickou omáčkovou směs v roce 1908. Z každé lžíce těchto výrobků bylo navýsost jasné, že šéfkuchařům Knorr leží na srdci vždy především kreativita a inovace.
A pak se zjevil bujón
Píše se rok 1912 a Knorr přichází opět s něčím novým. A opravdu vzrušujícím – vůbec první kostkou bujónu. Od této chvíle si mohou lidé doma uvařit lahodná jídla bez zdlouhavé přípravy vývaru. Není divu, že se tento maličký a zdánlivě nenápadný pomocník stal téměř okamžitě hitem všech domácností. A je to jen jeden příklad z mnoha, který ukazuje, s jakou láskou a odhodláním se vám Knorr snaží pomáhat vařit snadno a rychle ta nejlepší jídla pro vaše blízké každý den.
Všechny chutě světa
Po celém světě, doslova v každé zemi, dnes můžete zakoupit výrobky Knorr. A co víc, dokázali jsme dokonale porozumět místním chutím, na což jsme skutečně pyšní. Vy se tak můžete pustit do vzrušujícího poznávání autentických pokrmů a vůní jiných kultur. V roce 1957 se hlavní produkty jako například bujóny nebo polévky prodávaly v osmi zemích světa. Koncem roku 2000 byla značka Knorr dostupná už v téměř 90 zemích. Tento rok se stal důležitým milníkem v historii společnosti – připojila se pod značku Unilever.
Vždy hledáme tu nejdokonalejší chuť
Během 20. století jsme vypustili do světa velké množství úžasných receptů – Knorr Soupy Noodles v Indii, Knorr Homestyle Stock v Kanadě a ve Spojených Státech a Knorr polévky nejen do celé Evropy, ale napříč celým světem. V současné době si užívá skvělých chutí a vůní výrobků Knorr neuvěřitelných 320 miliónů lidí každý den. Výrobků, které nikdy nepřestaly nést ikonický podpis Carla Heinricha Knorra, který tento neuvěřitelný příběh začal.
Dnes jsou kuchyně společnosti Knorr doslova tanečním parketem pro stovky těch nejlepších šéfkuchařů a zapálených odborníků, kteří dnes a denně spolupracují na zdokonalování receptů, jež vám pomohou znovu a znovu doma servírovat vynikající chutná jídla. Neustále se snažíme objevovat nové způsoby, jak si užít jídlo naplno, a přicházet s produkty, které z vašich jídel udělají nezapomenutelný zážitek. Našim posláním je sbírání těch nejlepších chutí z různých kultur a koutů světa. Láska k jídlu je to, co pohání odborníky neustále vpřed s cílem vytvořit dobré jednoduché jídlo, které je plné opravdové chuti a vůně. Udržitelná budoucnost
Závazek, který jsme vám, našim zákazníkům, dali, je nejen poskytovat vám nadále jídlo té nejvyšší kvality, ale zároveň myslet na budoucnost – budoucnost, která zahrnuje udržitelnost. Proto Knorr investuje do nových efektivnějších procesů a přijímá zásady udržitelnosti přímo ve svém podnikání, a to napříč celým výrobním procesem, od prvotního semínka až po lžíci s horkou polévkou. Není to jednoduchá cesta, kterou jsme se vydali. Ovšem uvážlivé získávání veškerých našich ingrediencí nám pomáhá zajistit, že budeme moci přinášet skvělé chutě a výživné pokrmy rodinám na celém světě po dlouhá léta.